Zapytanie ofertowe na realizację remontu/modernizacji 2 pomieszczeń w Warsztacie Terapii Zajęciowej nr 2 w Koszalinie
w ramach programu wyrównywania różnic między regionami III obszar F - „Weź kuchnię na Warsztat”
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób
z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Koszalinie
ORGANIZACJA POŻYTKU PUBLICZNEGO
ORGANIZACJA SAMOPOMOCOWA , POZARZĄDOWA I NIEDOCHODOWA
KONTO BANKOWE: PKO BP I O/KOSZALIN, 93-1020-2791-0000-7102-0009-6552,
SWIFT B PKO PL PW, NIP:669-19-13-337, KRS nr 0000036441
Wyspiańskiego 4, 75-629 KOSZALIN, tel. (94) 345-08-53, fax (94) 346-44-84
www.niepełnosprawni.koszalin.pl
„Realizacja projektu „Weź kuchnię na warsztat”
w ramach programu wyrównywania różnic między regionami III obszar F
w terminie od dnia 07 października 2024 do dnia 30 sierpnia 2025”
Zapytanie ofertowe w ramach rozeznania w rynku
I. Nazwa i Adres zamawiającego
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Koszalinie,
ul. Wyspiańskiego 4, 75- 629 Koszalin, tel. 94 345-08-53, www.niepelnosprawni.koszalin.pl
NIP:669-19-13-337, KRS nr 0000036441
II. Opis Przedmiotu zamówienia
Wybór firmy budowalnej z realizującej remont/modernizację dwóch pomieszczeń Warsztatu Terapii Zajęciowej nr 2- Remont pracowni gospodarstwa domowego wraz z jadalnią (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego). Wykonawca przed złożeniem oferty winien dokonać wizji lokalnej na obiekcie.
Harmonogram postępowania:
- Dnia 21.10.2024 r. zaproszenie do składania ofert.
- Dnia 04.11.2024 r. do godziny 15:30 – ostateczny termin złożenia ofert.
- Dnia 05.11.2024 r.– ogłoszenie decyzji o wyborze ofert.
III. INFORMACJE O WYKLUCZENIU
Z udziału w postępowaniu wyłączone są osoby, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
- c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany do podpisania stosownego oświadczenia, określonego w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego.
Oferenci, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia zostaną odrzuceni
IV. Tryb przygotowania i składania ofert oraz powiadamiania oferentów o wynikach prowadzonego postępowania w sprawie zamówienia
- Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
- Oferta winna zawierać cenę ofertową brutto (zawierającą należny podatek VAT), obliczoną zgodnie z formularzem ofertowym.
- Cena brutto zaproponowana przez Wykonawcę powinna obejmować pełen zakres prac określonych w rozeznaniu cenowym oraz zawierać wszelkiego rodzaju koszty związane wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty dojazdu do siedziby zamawiającego w trakcie trwania usługi.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- W sprawach dotyczących zapytania informacji udziela Patrycja Kuchta PSONI Koło w Koszalinie
w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 8:00-15:00, tel. 094 341 53 83.
- Ofertę należy złożyć w formie papierowej, trwale zespolonej w sposób zabezpieczający przed zdekompletowaniem, w siedzibie Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Koszalinie ul. Wyspiańskiego 4, 75-629Koszalin w zamkniętej kopercie oznaczonej danymi Wykonawcy oraz napisem oferta na „Weź kuchnię na Warsztat” (w sekretariacie Stowarzyszenia czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30) lub formie elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (w tytule e-mail należy podać „oferta w ramach programu Wyrównywanie Różnic Między regionami III obszar F na „Weź kuchnię na Warsztat”).
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za skutki nieprawidłowego oznakowania wiadomości. Składający ofertę obowiązany jest do uzyskania potwierdzenia złożenia oferty wysłanej poprzez e- mail. Ofertę wysłaną poprzez e-mail uznaje się za skutecznie złożoną po uzyskaniu przez składającego ofertę mailowego potwierdzenia, że wiadomość dotarła i została wyświetlona na komputerze Zamawiającego. Ciężar dowodu w zakresie skutecznego złożenia oferty spoczywa na składającym ofertę. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert nie będzie uwzględniana przy wyborze. - Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca;
- Oferty niekompletne nie będą podlegały ocenie;
- Termin składania ofert do dnia 04.11.2024 r. do godziny 15:30
Informujemy, iż niniejsze zapytanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje do zawarcia umowy czy też udzielania zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w realizacji zadania/wykonaniu remontu/modernizacji – wymagane jest złożenie wraz z ofertą wszelkich dokumentów mających znaczenie dla oceny oferty.
- Wypełniony formularz ofertowy pobierz>>>(załącznik nr 2)<<<pobierz
- Oświadczenie o posiadaniu niezbędnego potencjału technicznego i zawodowego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy zapewniających należyte wykonanie zamówienia pobierz>>>(załącznik nr 3)<<<pobierz
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pobierz>>>(załącznik nr 4)<<<pobierz
- Klauzura informacyjna – pobierz>>>(załącznik nr 1)<<<pobierz
V. Kryteria Wyboru Oferty
Kryteria oceny oferty to : Koszt wykonania remontu/modernizacji zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia.
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie cena oferty.
Najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najniższą cenę, oferta ta wskazana zostanie do realizacji przedmiotu zamówienia. Remont/modernizacji realizowana będzie na podstawie umowy zlecenia.
VI. Ogłoszenie wyników postępowania
Wyniki postępowania zostaną ogłoszone na stronie internetowej zamawiającego w dniu 05.11.2024 roku. (www.niepelnosprawni.koszalin.pl)
VII. Termin Wykonania Zamówienia: 60 dni od dnia otrzymania zlecenia od Zamawiającego.
VIII. Termin związania z ofertą: Oferenci pozostają związani z ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert.
IX. Dodatkowe Informacje
- W przypadku, gdy Zamawiający uzna, iż wycena oferty zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z wnioskiem o wyjaśnienie w wyznaczonym terminie. Cenę uznaje się za rażąco niską, jeżeli jest niższa o co najmniej 30% od szacowanej wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji prawdziwości oferty.
- Wykonawca związany jest ofertą przez okres 30 dni od terminu złożenia oferty.
- Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.
- Zapłata za zrealizowaną usługę nastąpi na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego przedmiotu umowy sporządzonego w dwóch egzemplarzach lub poprzez wystawienie faktury/rachunku, maksymalnie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury/rachunku.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezwłocznego odstąpienia od umowy przez Zamawiającego w przypadku naruszenia przez Wykonawcę warunków podpisanej umowy, w tym dotyczących stwierdzenia przez Zamawiającego jakiegokolwiek uchybienia, zmiany, opóźnienia i realizacji przedmiotu umowy niezgodnie z przedstawianym przez Zamawiającego opisem oraz nieuwzględniania dodatkowych wymagań Zamawiającego zamieszczonych w ogłoszeniu oferty oraz w późniejszym etapie realizacji umowy.
>>>powrót do ogłoszeń<<<