Zapytanie ofertowe na realizację usługi transportowej 2025

 Zapytanie ofertowe na realizację usługi transportowej przewozu osób z niepełnosprawnościami autokarami oraz przewóz ruchomości


I. Nazwa i Adres zamawiającego

Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Koszalinie, ul. Wyspiańskiego 4, 75- 629 Koszalin, 
tel. 94 345-08-53, www.niepelnosprawni.koszalin.pl

NIP:669-19-13-337, KRS nr 0000036441


II. Opis Przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w zakresie działalności kulturalno – turystyczno - sportowo-rekreacyjnej  w roku 2025 autokarami przeznaczonymi dla min. 50 osób i 20 osób. Przewóz ruchomości (sprzętu, wyposażenia) w związku z organizowanymi inicjatywami.

  1. Usługa transportowa obejmować będzie wyjazdy osób z niepełnosprawnościami organizowane do wybranych przez Zamawiającego miast i miasteczek zarówno na terenie województwa zachodniopomorskiego jak również poza jego obszarem. O terminie wykonania usługi, miejscu docelowym oraz liczbie osób Wykonawca będzie informowany drogą e-mail lub telefonicznie na min. 15 dni przed terminem wykonania usługi.
  2. Zamawiający przewiduje organizację transportu osób niepełnosprawnych i ich opiekunów autobusami zgodnych z kalendarzem działalności placówek tj. wyjazdy zimowe, biwaki, wyjazdy do teatru/opery, wyjazdy zw. Z organizacją inicjatyw PSONI Koła w Koszalinie, wyjazdy rekreacyjne, sportowe i inne wynikające z potrzeb
  3. Zamawiający przewiduje organizację transportu ruchomości ( sprzętu, pomocy terapeutycznych i dydaktycznych, stołów , krzeseł i innych) w związku z organizacją inicjatyw PSONI
  4. Przewidywana (szacunkowa) ilość kilometrów w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, to ok. 7000 km.
  5. Przedstawiona ilość wyjazdów i kilometrów jest ilością szacunkową i może ulec zmianie m.in.: w związku ze zmianą docelowych miejsc wyjazdów spowodowaną brakiem oferty/repertuaru w danym czasie, a także w związku z nieprzewidzianym sytuacjami losowymi. Z uwagi na specyficzny rodzaj przedmiotu zamówienia nie ma możliwości dokładnego oszacowania liczby kilometrów.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania/zawieszenia usług transportowych w przypadku czasowego zamknięcia placówek, np. z powodu nałożonej kwarantanny lub lockdownu spowodowanego pandemią lub wprowadzonymi obostrzeniami sanitarno-epidemiologicznymi lub inną okolicznością, której Zamawiający nie planował i będzie od niego niezależna.
  7. Określona w zapytaniu o ofertowym ilość wyjazdów i kilometrów jest ilością szacunkową, która może ulec zmianie w sytuacjach opisanych wyżej i w takim wypadku nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, w szczególności o zapłatę za ilość kilometrów stanowiącą różnicę między szacunkową ilością kilometrów wskazaną w niniejszym zapytaniu ofertowym, a ilością kilometrów rzeczywiście zrealizowaną.
  8. Każdorazowo Zamawiający przekaże Wykonawcy na 10 dni przed planowanym terminem realizacji wyjazdu za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany adres e-mail lub telefonicznie szczegółowy plan podróży obejmujący rozkład godzinowy oraz miejsca, które będą odwiedzane w trakcie wyjazdu
  9. W ramach zamówienia przewiduje się wyjazdy jednodniowe oraz kilkudniowe. Dokładny czas trwania pojedynczego wyjazdu Zamawiający określi przedstawiając Wykonawcy plan podróży. Każdy z wyjazdów może mieć inny czas, w zależności od odległości do miejsca docelowego, zaplanowanego programu podróży, czasu trwania repertuaru/seansu, itp.;
  10. Wykonawca zobowiązany jest dysponować osobą/osobami – kierowcą/kierowcami, który/którzy posiadać będzie/będą kwalifikacje niezbędne do wykonywania zawodu kierowcy, czyli ważne prawo jazdy odpowiedniej kategorii, niezbędne badania lekarskie oraz aktualne przeszkolenie w zakresie BHP i ppoż.
  11. Wykonawca w ramach przejazdu zapewni dwóch kierowców, jeśli przedstawiony plan podróży i wymogi obowiązujących przepisów będą tego wymagały.
  12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za przestrzeganie przez osoby wykonujące w jego imieniu zamówienie - kierowcę przepisów prawa drogowego, BHP, p/poż. i higieniczno-sanitarnych oraz godzin realizacji usługi transportowej. Odpowiada on za ich działania, jak za działania własne oraz ponosi odpowiedzialność prawną i materialną wobec osób trzecich za naruszenia ww. przepisów, a także w zakresie wykonywanej usługi, tj. jakości świadczonych usług.
  13. W przypadku awarii pojazdu lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt pojazd zastępczy spełniający wszelkie wymagania wynikające z przedmiotu zamówienia oraz zawartej umowy.
  14. Wykonawca powinien tak wyznaczyć trasę przejazdu by była ona najkrótsza z możliwych, z wyłączeniem sytuacji, kiedy dana trasa jest zamknięta dla ruchu drogowego z przyczyn obiektywnych np. robót drogowych, kolizji.
  15. Rozliczenie usługi transportowej nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy, na podstawie rzeczywistej liczby przejechanych kilometrów wg dołączonej do faktury/ rachunku ewidencji przebytych kilometrów.
  16. Podstawą zapłaty za zrealizowaną usługę transportową będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę po zakończeniu danej usługi transportowa.
  17. Rozliczenie zrealizowanej usługi następować będzie w oparciu o liczbę rzeczywiście przejechanych kilometrów i przyjętą stawkę brutto
    z 1 km usługi transportowej
  18. Do rozliczenia dopuszcza się opłatę postojową, jeśli odległość przejazdu jest niższa niż 100 km w obie strony

Harmonogram postępowania:

  - Dnia 07.01.2025 r. zaproszenie do składania ofert.

  - Dnia 14.01.2025 r. do godziny 15:30 – ostateczny termin złożenia ofert.

  - Dnia 15.01.2025 r.– ogłoszenie decyzji o wyborze ofert.


III. INFORMACJE O WYKLUCZENIU

Z udziału w postępowaniu wyłączone są osoby, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
  3. c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany do podpisania stosownego oświadczenia, określonego w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego.


Oferenci, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia zostaną odrzuceni.


IV. Tryb przygotowania i składania ofert oraz powiadamiania oferentów o wynikach prowadzonego postępowania w sprawie zamówienia

  1. Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
  2. Cena brutto zaproponowana przez Wykonawcę powinna obejmować pełen zakres prac określonych w rozeznaniu cenowym oraz zawierać wszelkiego rodzaju koszty
    związane  wykonaniem przedmiotu zamówienia,
  3. W sprawach dotyczących zapytania informacji udziela Joanna Zduńska PSONI Koło w Koszalinie w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 8:00-15:00, tel. 094 341 53 83.
  4. Ofertę należy złożyć w formie papierowej, w obiekcie Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Koszalinie ul. Wyspiańskiego 6, 76-629 osobiście lub w formie elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

    Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za skutki nieprawidłowego oznakowania wiadomości. Składający ofertę obowiązany jest do uzyskania potwierdzenia złożenia oferty wysłanej poprzez e- mail. Ofertę wysłaną poprzez e-mail uznaje się za skutecznie złożoną po uzyskaniu przez składającego ofertę mailowego potwierdzenia, że wiadomość dotarła i została wyświetlona na komputerze Zamawiającego. Ciężar dowodu w zakresie skutecznego złożenia oferty spoczywa na składającym ofertę. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert nie będzie uwzględniana przy wyborze.
  5. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca;
  6. Oferty niekompletne nie będą podlegały ocenie;
  7. Termin składania ofert do dnia 14.01.2025 r. do godziny 15:30

Informujemy, iż niniejsze zapytanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje do zawarcia umowy czy też udzielania zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.


Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w realizacji zadania/wykonaniu remontu/modernizacji – wymagane jest złożenie wraz z ofertą wszelkich dokumentów mających znaczenie dla oceny oferty.

  1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
  2. Oświadczenie o posiadaniu niezbędnego potencjału technicznego i zawodowego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy zapewniających należyte wykonanie zamówienia – załącznik nr 2
  3. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych – załącznik nr 3

  4. Klauzura informacyjna – załącznik nr 4

V. Kryteria Wyboru Oferty

Kryteria oceny oferty to: CENA

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie cena 1 kilometra ( 90% wartości kryterium ceny) oraz stawki postojowej (10% wartości kryterium).Najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najniższą cenę, oferta ta wskazana zostanie do realizacji przedmiotu zamówienia. Usługa realizowana będzie na podstawie zawartej umowy.


VI. Ogłoszenie wyników postępowania

Wyniki postępowania zostaną ogłoszone na stronie internetowej zamawiającego w dniu 15.01.2025roku. (www.niepelnosprawni.koszalin.pl)


VIITermin Wykonania Zamówienia:   20 styczeń 2025 do 31 grudnia 2025


VIIITermin związania z ofertą: Oferenci pozostają związani z ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert.

  1. Dodatkowe Informacje
  • W przypadku, gdy Zamawiający uzna, iż wycena oferty zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z wnioskiem o wyjaśnienie w wyznaczonym terminie. Cenę uznaje się za rażąco niską, jeżeli jest niższa o co najmniej 30% od szacowanej wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji prawdziwości oferty.
  • Wykonawca związany jest ofertą przez okres 30 dni od terminu złożenia oferty.
  • Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezwłocznego odstąpienia od umowy przez Zamawiającego w przypadku naruszenia przez Wykonawcę warunków podpisanej umowy, w tym dotyczących stwierdzenia przez Zamawiającego jakiegokolwiek uchybienia, zmiany, opóźnienia i realizacji przedmiotu umowy niezgodnie z przedstawianym przez Zamawiającego opisem oraz nieuwzględniania dodatkowych wymagań Zamawiającego zamieszczonych w ogłoszeniu oferty oraz w późniejszym etapie realizacji umowy.

>>>powrót do ogłoszeń<<<