Koszalin, dn. 25.10.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE W RAMACH ZASADY KONKURENCYJNOŚCI
I. Nazwa i Adres zamawiającego
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Koszalinie, ul. Wyspiańskiego 4, 75- 629 Koszalin, tel. 94 345-08-53, www.niepelnosprawni.koszalin.pl
NIP:669-19-13-337, KRS nr 0000036441
II. Opis Przedmiotu zamówienia
Zlecenie usługi wykonania wymiany opraw oświetlenia podstawowego pomieszczeń, oświetlenia awaryjnego i oświetlenia ewakuacyjnego na terenie Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego mieszczącego się w obiekcie przy ul. Wyspaińskiego 4 w Koszalinie.
Wykonanie dokumentacji powykonawczej – pomiary zgodności oświetlenia z obowiązującymi przepisami. Wykonawca przed złożeniem oferty winien dokonać wizji lokalnej na obiekcie.
Harmonogram postępowania:
- Dnia 25.10.2024 r. zaproszenie do składania ofert.
- Dnia 12.11.2024 r. do godziny 15:30 – ostateczny termin złożenia ofert.
- Dnia 13.11.2024 r.– ogłoszenie decyzji o wyborze ofert.
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU
Warunkiem udziału w postepowaniu jest:
- posiadanie potencjał technicznego i zawodowego zapewniającego należyte wykonanie umowy,
- sytuacji ekonomiczna i finansowa Wykonawcy zapewniająca należyte wykonanie umowy.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych parametrów do powyższych warunków.
Z postepowania wyłączone są osoby, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
W związku z powyższym Wykonawca wyłonionydo zrealizowania zlecenia zobowiązany będzie do podpisania stosownego oświadczenia, określonego w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego i dostarczenia wraz z ofertą.
Czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia wykonują osoby zapewniające bezstronność i obiektywizm.
IV. Kryteria oceny oferty
Kryterium oceny oferty cena – waga 100 pkt
V. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium
Cena oferty brutto - punkty liczone będą według następującego wzoru:
Liczba pkt badanej oferty = (najniższa cena brutto: cena oferowana badanej ofert)x 100 pkt.
Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Cena brutto zaproponowana przez Wykonawcę powinna obejmować pełen zakres prac określonych w zapytaniu ofertowym oraz zawierać wszelkiego rodzaju koszty związane wykonaniem przedmiotu zamówienia.
VI. Termin składania ofert
Dnia 12.11.2024 r. do godziny 15:30
VII. Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamawiający nie przewiduje takiej możliwości
VII. Informację o planowanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje takiej możliwości
VIII. Termin realizacji umowy
23.11.2024-23.12.2024 r.
IX. Istotne postanowienia umowy i warunki zmiany istotnych postanowień umowy
1. Umowa z wykonawcą zawierana jest w formie pisemnej
2. W przypadku, gdy wybrany wykonawca odstąpi od zawarcia umowy z PSONI Koło w Koszalinie, zawiera się umowę z kolejnym wykonawcą, który w zamówieniu ofertowym uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
3. Zmiany istotnych warunków zawartej umowy można dokonać tylko i wyłącznie w przypadku:
- gdy możliwość zmiany została przewidziana w treści umowy;
- wystąpienia tzw. siły wyższej – jeżeli zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć zmian, a ich wartość nie przekracza 50% zamówienia.
4. Nie jest możliwe dokonywanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że:
1) zmiany zostały przewidziane w umowie w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowień, które określają ich zakres i rodzaj oraz warunki wprowadzenia zmian;
2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla PSONI Koło w Koszalinie
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
3) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których PSONI Koło w Koszalinie, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
X. Tryb przygotowania i składania ofert oraz powiadamiania oferentów o wynikach prowadzonego postępowania w sprawie zamówienia
Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
W sprawach dotyczących zapytania informacji udziela Paulina Bochno PSONI Koło w Koszalinie w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 8:00-14:00, tel. 094 345 08 53
Ofertę należy złożyć w formie papierowej, w obiekcie Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Koszalinie ul. Wyspiańskiego 4, 75-629 osobiście lub w formie elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za skutki nieprawidłowego oznakowania wiadomości. Składający ofertę obowiązany jest do uzyskania potwierdzenia złożenia oferty wysłanej poprzez e- mail. Ofertę wysłaną poprzez e-mail uznaje się za skutecznie złożoną po uzyskaniu przez składającego ofertę mailowego potwierdzenia, że wiadomość dotarła i została wyświetlona na komputerze Zamawiającego. Ciężar dowodu w zakresie skutecznego złożenia oferty spoczywa na składającym ofertę. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert nie będzie uwzględniana przy wyborze.
Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca;
Oferty niekompletne nie będą podlegały ocenie;
Informujemy, iż niniejsze zapytanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje do zawarcia umowy czy też udzielania zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w realizacji zlecenia – wymagane jest złożenie wraz z ofertą wszelkich dokumentów mających znaczenie dla oceny oferty.
Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych – załącznik nr 1
Klauzura informacyjna – załącznik nr 2
Ogłoszenie wyników postępowania
Wyniki postępowania zostaną ogłoszone na stronie internetowej zamawiającego w dniu 13.11.2024 roku. (www.niepelnosprawni.koszalin.pl)
Na wniosek wykonawcy, który złożył ofertę, należy udostępnić protokół wyboru oferty, z wyłączeniem części ofert stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa.
XI. Dodatkowe Informacje
W przypadku, gdy Zamawiający uzna, iż wycena oferty zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z wnioskiem o wyjaśnienie w wyznaczonym terminie. Cenę uznaje się za rażąco niską, jeżeli jest niższa o co najmniej 30% od szacowanej wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji prawdziwości oferty.
Wykonawca związany jest ofertą przez okres 30 dni od terminu złożenia oferty.
Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.
Zapłata za zrealizowaną usługę nastąpi na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego przedmiotu umowy sporządzonego w dwóch egzemplarzach oraz wystawienie faktury/rachunku, maksymalnie w terminie 7 od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury/rachunku.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezwłocznego odstąpienia od umowy przez Zamawiającego w przypadku naruszenia przez Wykonawcę warunków podpisanej umowy, w tym dotyczących stwierdzenia przez Zamawiającego jakiegokolwiek uchybienia, zmiany, opóźnienia i realizacji przedmiotu umowy niezgodnie z przedstawianym przez Zamawiającego opisem oraz nieuwzględniania dodatkowych wymagań Zamawiającego zamieszczonych w ogłoszeniu oferty oraz w późniejszym etapie realizacji umowy.
>>>powrót do ogłoszeń<<<