Zapytanie ofertowe na podstawie zasady konkurencyjności wykonania usługi wymiany wykładziny
w Warsztacie Terapii Zajęciowej nr 2 w Koszalinie
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób
z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Koszalinie
ORGANIZACJA POŻYTKU PUBLICZNEGO
ORGANIZACJA SAMOPOMOCOWA , POZARZĄDOWA I NIEDOCHODOWA
KONTO BANKOWE: PKO BP I O/KOSZALIN, 93-1020-2791-0000-7102-0009-6552,
SWIFT B PKO PL PW, NIP:669-19-13-337, KRS nr 0000036441
Wyspiańskiego 4, 75-629 KOSZALIN, tel. (94) 345-08-53, fax (94) 346-44-84
www.niepełnosprawni.koszalin.pl
I. Nazwa i Adres zamawiającego
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Koszalinie, ul. Wyspiańskiego 4, 75- 629 Koszalin, tel. 94 345-08-53, www.niepelnosprawni.koszalin.pl
NIP:669-19-13-337, KRS nr 0000036441
II. Opis Przedmiotu zamówienia:
Zapytanie ofertowe prowadzone jest na podstawie zasady konkurencyjności - Wytyczne w zakresie kwalifikowalności kosztów w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. Przedmiotem zamówienia jest:
Wybór firmy, która:
- Wykonana usługę zerwania obecnej podłogi,
- Zakupi wykładziny podłogowe homogeniczne 2mm Sphera Start/ Sphera Essence/Sphera Oreint – po dokonaniu wyboru przez zamawiającego.
- Wykona montaż wykładzin podłogowych homogenicznych 2mm Sphera Start/ Sphera Essence/Sphera Oreint z wywinięciem(szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego)
Harmonogram postępowania:
- Dnia 13.11.2024 r. zaproszenie do składania ofert.
- Dnia 21.11.2024 r. do godziny 15:30 – ostateczny termin złożenia ofert.
- Dnia 22.12.2024 r.– ogłoszenie decyzji o wyborze ofert.
III. INFORMACJE O WYKLUCZENIU
Z udziału w postępowaniu wyłączone są osoby, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany do podpisania stosownego oświadczenia, określonego w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego.
Oferenci, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia zostaną odrzuceni.
IV. Tryb przygotowania i składania ofert oraz powiadamiania oferentów o wynikach prowadzonego postępowania w sprawie zamówienia
- Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
- Oferta winna zawierać cenę ofertową brutto (zawierającą należny podatek VAT), obliczoną zgodnie z formularzem ofertowym.
- Cena brutto zaproponowana przez Wykonawcę powinna obejmować pełen zakres prac określonych w zapytaniu ofertowym oraz zawierać wszelkiego rodzaju koszty związane wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty zakupy wykładziny homogenicznej 2mm, dojazdu do siedziby zamawiającego w trakcie trwania usługi.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- W sprawach dotyczących zapytania informacji udziela Kierownik Ewa Cyngiel PSONI Kołow Koszalinie w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 8:00-15:00, tel. 094 341 53 83.
- Ofertę należy złożyć w formie papierowej, trwale zespolonej w sposób zabezpieczający przed zdekompletowaniem, w siedzibie Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osóbz Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Koszalinie ul. Wyspiańskiego 4, 75-629Koszalin w zamkniętej kopercie oznaczonej danymi Wykonawcy oraz napisem „Zapytanie ofertowe na podstawie zasady konkurencyjności „Wykonanie usługi wymiany wykładziny w Warsztacie Terapii Zajęciowej nr 2 w Koszalinie”(w sekretariacie Stowarzyszenia czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30) lub formie elektronicznej na adres e-mailTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.(w tytule e-mail należy podać Zapytanie ofertowe na podstawie zasady konkurencyjności „Wykonanie usługi wymiany wykładziny w Warsztacie Terapii Zajęciowej nr 2 w Koszalinie”). Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za skutki nieprawidłowego oznakowania wiadomości. Składający ofertę obowiązany jest do uzyskania potwierdzenia złożenia oferty wysłanej poprzez e- mail. Ofertę wysłaną poprzez e-mail uznaje się za skutecznie złożoną po uzyskaniu przez składającego ofertę mailowego potwierdzenia, że wiadomość dotarła i została wyświetlona na komputerze Zamawiającego. Ciężar dowodu w zakresie skutecznego złożenia oferty spoczywa na składającym ofertę. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert nie będzie uwzględniana przy wyborze.
- Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
- Oferty niekompletne nie będą podlegały ocenie.
- Termin składania ofert do dnia 21.11.2024 r. do godziny 15:30
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w realizacji zadania/ wykonaniu remontu/modernizacji – wymagane jest złożenie wraz z ofertą wszelkich dokumentów mających znaczenie dla oceny oferty.
- Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego)
- Oświadczenie o posiadaniu niezbędnego potencjału technicznego i zawodowego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy zapewniających należyte wykonanie zamówienia (załącznik nr 3)
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych (załącznik nr 4)
- Klauzula informacyjna (załącznik nr 5)
V. Kryteria Wyboru Oferty
Najkorzystniejsza oferta to taka oferta, w której Oferent otrzyma największą ilość punktów wyliczanych według poniższego wzoru. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami.
Oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów:
a) cena – 70% wagi:
Maksymalną liczbę punktów: 70, otrzyma oferta o najniższej cenie. Kolejnym ofertom zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższym wzorem.
Pc= (najniższa cena spośród badanych ofert / cena badanej oferty)x100x0,7
gdzie: Pc – oznacza liczbę punktów dla badanej oferty za cenę
b) czas realizacji – 15% wagi:
Maksymalną liczbę punktów: 15, otrzyma oferta (lub oferty), w której Oferent zadeklaruje wykonanie zlecenia do 2 tyg od otrzymania zlecenia.
Punktacja za czas realizacji będzie przyznawana w następujący sposób:
Pd= 15 punktów za czas wykonania zlecenia do 2 tyg.
Pd= 10 punktów za czas wykonania zlecenia do 3 tyg.
Pd= 5 punktów za czas wykonania zlecenia do 4 tyg.
Pd= 0 punktów za czas wykonania zlecenia powyżej 4 tyg.
gdzie: Pd – oznacza liczbę punktów dla badanej oferty za doświadczenie
c) okres gwarancji – 15 % wagi:
Maksymalną liczbę punktów: 15, otrzyma oferta (lub oferty), w której Oferent zadeklaruje większy niż 36 miesięczny okres gwarancji.
Pg= 15 punktów przy udzieleniu gwarancji na czas powyżej 36 mies.
Pg= 10 punktów przy udzieleniu gwarancji na czas do 36 mies.
Pg= 5 punktów przy udzieleniu gwarancji na czas do 24 mies.
Pg= 0 punktów przy udzieleniu gwarancji na czas do 12 mies.
gdzie: Pg – oznacza liczbę punktów dla badanej oferty za doświadczenie
Łączna liczba punktów za ofertę będzie wyliczona wg wzoru:
P= Pc + Pd + Pg
gdzie: P – oznacza łączną liczbę punktów dla badanej oferty.
VI. Ogłoszenie wyników postępowania
Wyniki postępowania zostaną ogłoszone na stronie internetowej zamawiającego w dniu 22.11.2024 roku. (www.niepelnosprawni.koszalin.pl)
VII. Termin Wykonania Zamówienia: 30 dni od dnia otrzymania zlecenia od Zamawiającego.
VIII. Termin związania z ofertą: Oferenci pozostają związani z ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert.
IX. Dodatkowe Informacje
- W przypadku, gdy Zamawiający uzna, iż wycena oferty zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z wnioskiem o wyjaśnienie w wyznaczonym terminie. Cenę uznaje się za rażąco niską, jeżeli jest niższa o co najmniej 30% od szacowanej wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji prawdziwości oferty
- Wykonawca związany jest ofertą przez okres 30 dni od terminu złożenia oferty.
- Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.
- Zapłata za zrealizowaną usługę nastąpi na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego przedmiotu umowy sporządzonego w dwóch egzemplarzach oraz poprzez wystawienie faktury/rachunku, maksymalnie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury/rachunku.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezwłocznego odstąpienia od umowy przez Zamawiającego w przypadku naruszenia przez Wykonawcę warunków podpisanej umowy, w tym dotyczących stwierdzenia przez Zamawiającego jakiegokolwiek uchybienia, zmiany, opóźnienia i realizacji przedmiotu umowy niezgodnie z przedstawianym przez Zamawiającego opisem oraz nieuwzględniania dodatkowych wymagań Zamawiającego zamieszczonych w ogłoszeniu oferty oraz w późniejszym etapie realizacji umowy.
>>>powrót do ogłoszeń<<<