Zapytanie ofertowe na realizację usługi wymiany wykładziny podłogowej w WTZ-1 w Koszalinie 2024

Zapytanie ofertowe na realizację usługi wymiany wykładziny podłogowej w Warsztacie Terapii Zajęciowej nr 1
przy ul. Budowniczych 6 w Koszalinie


Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób

z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Koszalinie

ORGANIZACJA POŻYTKU PUBLICZNEGO

ORGANIZACJA SAMOPOMOCOWA, POZARZĄDOWA I NIEDOCHODOWA

KONTO BANKOWE: PKO BP I O/KOSZALIN, 93-1020-2791-0000-7102-0009-6552,

SWIFT B PKO PL PW, NIP:669-19-13-337, KRS nr 0000036441

Wyspiańskiego 4, 75-629 KOSZALIN, tel. (94) 345-08-53, fax (94) 346-44-84

www.niepełnosprawni.koszalin.pl


„Realizacja projektu w ramach programu wyrównywania różnic między regionami III obszar F
w terminie od dnia 07  października 2024 do dnia 30 sierpnia  2025”


Zapytanie ofertowe w ramach rozeznania w rynku  

I. Nazwa i Adres zamawiającego

Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Koszalinie, ul. Wyspiańskiego 4, 75- 629 Koszalin,  tel. 94 345-08-53, www.niepelnosprawni.koszalin.pl

NIP:669-19-13-337, KRS nr 0000036441

II. Opis Przedmiotu zamówienia

Wybór firmy z realizującej usługę wymiany wykładzin podłogowych w Warsztacie Terapii Zajęciowej nr 1- wymiana wykładzin podłogowych w korytarzach, klatkach schodowych oraz pracowniach terapeutycznych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego). Wykonawca przed złożeniem oferty winien dokonać wizji lokalnej na obiekcie.

Harmonogram postępowania:

  - Dnia 14.10.2024 r. zaproszenie do składania ofert.

  - Dnia 24.10.2024 r. do godziny 15:30 – ostateczny termin złożenia ofert.

  - Dnia 25.10.2024 r.– ogłoszenie decyzji o wyborze ofert.


III. INFORMACJE O WYKLUCZENIU

Z udziału w postępowaniu wyłączone są osoby, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.


W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany do podpisania stosownego oświadczenia, określonego w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego.

Oferenci, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia zostaną odrzuceni

IV. Tryb przygotowania i składania ofert oraz powiadamiania oferentów o wynikach prowadzonego postępowania w sprawie zamówienia

  1. Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.

  2. Cena brutto zaproponowana przez Wykonawcę powinna obejmować pełen zakres prac
    określonych w rozeznaniu cenowym oraz zawierać wszelkiego rodzaju koszty związane  wykonaniem przedmiotu zamówienia,

  3. W sprawach dotyczących zapytania informacji udziela Joanna Zduńska PSONI Koło w Koszalinie w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 8:00-15:00, tel. 094 341 53 83.

  4. Ofertę należy złożyć w formie papierowej, w obiekcie Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Koszalinie ul. Budowniczych 6, 75-323 osobiście lub formie elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

    Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za skutki nieprawidłowego oznakowania wiadomości. Składający ofertę obowiązany jest do uzyskania potwierdzenia złożenia oferty wysłanej poprzez e- mail. Ofertę wysłaną poprzez e-mail uznaje się za skutecznie złożoną po uzyskaniu przez składającego ofertę mailowego potwierdzenia, że wiadomość dotarła i została wyświetlona na komputerze Zamawiającego. Ciężar dowodu w zakresie skutecznego złożenia oferty spoczywa na składającym ofertę. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert nie będzie uwzględniana przy wyborze.
  5. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca;
  6. Oferty niekompletne nie będą podlegały ocenie;
  7. Termin składania ofert do dnia 25.10.2024 r. do godziny 15:30

Informujemy, iż niniejsze zapytanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje do zawarcia umowy czy też udzielania zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.


Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w realizacji zadania/wykonaniu remontu/modernizacji – wymagane jest złożenie wraz z ofertą wszelkich dokumentów mających znaczenie dla oceny oferty.

  1. Oświadczenie o posiadaniu niezbędnego potencjału technicznego i zawodowego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy zapewniających należyte wykonanie zamówienia załącznik nr 2
  2. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych załącznik nr 3

  3. Klauzura informacyjna – załącznik nr 4

V. Kryteria Wyboru Oferty

Kryteria oceny oferty to : Koszt wykonania remontu/modernizacji zgodnie ze szczegółowym  opisem zamówienia.

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie cena oferty.
Najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najniższą cenę, oferta ta wskazana zostanie do realizacji przedmiotu zamówienia. Remont/modernizacji realizowana będzie na podstawie umowy zlecenia.

Ogłoszenie wyników postępowania

Wyniki postępowania zostaną ogłoszone na stronie internetowej zamawiającego w dniu 25.10.2024 roku. (www.niepelnosprawni.koszalin.pl)


VIITermin Wykonania Zamówienia:  60 dni od dnia otrzymania zlecenia od Zamawiającego.


VIIITermin związania z ofertą: Oferenci pozostają związani z ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert.


IX. Dodatkowe Informacje

  • W przypadku, gdy Zamawiający uzna, iż wycena oferty zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z wnioskiem o wyjaśnienie w wyznaczonym terminie. Cenę uznaje się za rażąco niską, jeżeli jest niższa o co najmniej 30% od szacowanej wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji prawdziwości oferty.
  • Wykonawca związany jest ofertą przez okres 30 dni od terminu złożenia oferty.
  • Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.
  • Zapłata za zrealizowaną usługę nastąpi na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego przedmiotu umowy sporządzonego w dwóch egzemplarzach lub  poprzez wystawienie faktury/rachunku, maksymalnie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury/rachunku.
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezwłocznego odstąpienia od umowy przez Zamawiającego w przypadku naruszenia przez Wykonawcę warunków podpisanej umowy, w tym dotyczących stwierdzenia przez Zamawiającego jakiegokolwiek uchybienia, zmiany, opóźnienia i realizacji przedmiotu umowy niezgodnie z przedstawianym przez Zamawiającego opisem oraz nieuwzględniania dodatkowych wymagań Zamawiającego zamieszczonych w ogłoszeniu oferty oraz w późniejszym etapie realizacji umowy.

>>>powrót do ogłoszeń<<<