Lądek-Zdrój 2024

Dzisiejszego ranka zwiedzaliśmy przepiękny Zamek Książ, trzeci co do wielkości zamek w Polsce. Posłuchaliśmy historii zamku, niezwykłej opowieści o Księżnej Daisy i jej perłach, o tajnych planach powstania niemieckiego sztabu, a także o złotym pociągu.

To była wyjątkowa wycieczka.<txt>

Popołudnie spędziliśmy wśród zieleni, w miejscu pełnym egzotycznych ptaków, wielu grot i licznych zakamarków - tak, tak... Dziś odwiedziliśmy również Palmiarnię. Jest to ogromna przestrzeń, która przeniosła nas przez prawie wszystkie kontynenty i strefy klimatyczne. Spacerowaliśmy przez aleję palmową, widzieliśmy azjatyckie bambus czy też kaktusy z Ameryki Środkowej. W kilku miejscach można było również zobaczyć zwierzęta takie jak pawie, ryby, żółwie czy lemury.

To było fajne popołudnie!<txt>

Dzień kończymy wieczornym ogniskiem nad brzegiem rwącego potoku. Uwielbiamy ten gorący blask.<txt>

W trakcie gdy cześć naszych turystów pojechała zwiedzać Czechy, reszta ekipy zdobywała szczyty. Droga nie była prosta, jednak udało nam się zdobyć szczyt Trojak!<txt>

Dzisiaj wyruszyliśmy na wycieczkę w obłokach, czyli spacer po Sky Bridge w czeskiej Dolnej Morawie - 721 metrowej kładce, która znajduje się aż 95 metrów nad ziemią. Przeżycia ekstremalne, a widoki niesamowite! Pooglądajcie sami!<txt>

Choć dzisiejszy dzień przyniósł nam mnóstwo emocji, a kroków zrobiliśmy tysiące, energia nas nie opuszcza Dzień kończymy zabawą taneczną w naszym ulubionym Hotel Mir Jan SPA<txt>

Dziś zwiedzaliśmy Twierdzę Kłodzko - jeden z najważniejszych i najbardziej okazałych zabytków Dolnego Śląska. Zapoznaliśmy się z jej historią oraz życiem żołnierzy, którzy byli tam skoszarowani.<txt>

To było ciekawe przeżycie.<txt>

W trakcie ostatniego wieczoru w Lądku Zdroju, część z nas bawiła się w ulubionych tanecznych rytmach, podczas gdy inni relaksowali się w hotelowej części SPA.<txt>

W drodze do wrocławskiego Afrykarium świętujemy Dzień Kobiet!

Dziękujemy Panie Radku!<txt>

Nasz wyjazd kończymy w Afrykarium w ZOO we Wrocławiu - jedynym na świecie oceanarium poświęconym tylko faunie Afryki. Piękno raf, ilość gatunków i odczuwalny, tropikalny klimat sprawił, że to była niezwykła przygoda.<txt>

Jesteśmy tym miejscem zachwyceni - lepszego zakończenia wycieczki nie mogliśmy sobie wymarzyć!<txt>

Polecamy:
KLIKNIJ NA BANER I DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Odwiedź i polub naszą stronę na Facebooku.